mimeta@mimeta.lt
+370 614 84629
Mokėkite grynais, kai gausite prekes
30 d. pinigų
grąžinimo garantija
pristatymas
visoje lietuvoje

DUK


 

Bendri klausimai

 

Ar galiu rezervuoti prekes Jūsų parduotuvėse?

Taip. Prekes būtina pasiimti per 5d.d., kitu atveju rezervacija anuliuojama.

Ar būtų galima dirbti specialiomis sąlygomis su Jumis?

Prašome susisiekti su mumis, kad galėtume viską detaliau aptarti.

 

Į viršų

 

Mažmeninių klientų klausimai


 

Užsakymas

 

Produktas yra išparduotas el. parduotuvėje, ar galiu jį rasti Jūsų parduotuvėje?

Prašome susisiekti su pateiktais kontaktiniais asmenimis, ar parašyti el. laišką ir mes Jus informuosime, ar prekė yra parduotuvėje, taip pat kada galite tikėtis jos el. parduotuvėje.

Radau tinkamą produktą, bet man yra reikalingi kitokie parametrai, ar turite daugiau pasirinkimo?

Prašome atsiųsti mums užklausą, nurodžius konkretų modelį, jo numerį ir pageidautinus parametrus.

Ar galiu atšaukti arba pakeisti savo užsakymą?

Taip. Kuo anksčiau susisiekite su pateiktais kontaktiniais asmenimis ir užsakymą bus galima koreguoti.

Ar galiu sekti savo užsakymą?

Taip. Būsite informuojami apie visą užsakymo vykdymo eigą.

 

Į viršų

 

Siuntimas ir pristatymas

 

Ar galite siųntą pristatyti į darbą, arba kitu, nei namų, adresu?

Taip. Tik įsitikinkite, kad siuntai atėjus, bus kam pasirašyti ir priimti siųntą.

Kas bus, jei atvežus prekes, manęs nebus namuose?

Jeigu sutartu laiku negalėjote atvykti priimti siuntos, tuomet prekės grįš į parduotuvę ir bus derinamas naujas pristatymo/atsiėmimo laikas. 

Ar gausiu užsakymo patvirtinimą?

Taip. Būsite informuojami apie visą užsakymo vykdymo eigą.

 

Į viršų

 

Keitimas ir grąžinimas

Ar galiu grąžinti prekę?

Populiariausias prekes galima grąžinti jei nepažeista jų pakuotė. Tačiau tam tikros prekių grupės nėra grąžinamos, jeigu nėra įrodyta, jog jos neatitiko savo specifikacijos. 

Ar galiu pakeisti savo įsigytą prekę kita preke?

Prašome susisiekti su mumis, nurodžius savo užsakymo numerį, įsigytą prekę bei naujai norimą prekę.

Kaip man grąžinti prekę?

Prašome susisiekti su mumis, nurodžius savo užsakymo numerį bei prekę.

Mano prekė yra pažeista/klaidinga. Ką daryti?

Prašome susisiekti su mumis, nurodžius savo užsakymo numerį ir tikslią problemą.

 

Į viršų

 

Kainos, apmokėjimai ir nuolaidos

 

Ar galiu gauti nuolaidą?

Pirkėjams perkantiems didelius kiekius, ar perkantiems dažnai - visuomet pritaikome nuolaidas.Taip pat, jei turite geresnį pasiūlymą iš mūsų konkurentų - atsiųskite jį mums ir mes pasiūlysime geriau!

 

Į viršų

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Mūsų parduotuvės

Dirbame: I - V 800-1700

Naugarduko g. 97
Mob. tel.:+370 640 35898
dainius@sapasirko.lt

Ateities pl. 32
Mob. tel.:+370 652 59001
mimeta@mimeta.lt

Šilutės pl. 27
Mob. tel.: +370 609 98338
klaipeda@sapasirko.lt

Tilžės g. 66
Mob. tel.: +370 620 85640
gintaras@mimeta.lt

Beržų g. 5C
Mob. tel.: +370 614 56508
mantas@mimeta.lt

Draugystės g. 14A
Mob. tel.: +370 698 86696
laisvydas@ryskiojikometa.lt

Gardino g. 71
Mob. tel.: +370 617 62483
ramunas@mimeta.lt